Wednesday, December 2, 2009

Би талархаж байна


Бусдад талархана гэдэг амьдралын амт шимгийг улам тодруулж өгдөг зүйл билээ. Бид хэнд талархаж, хэнд итгэж найдаж байгаагаа мэдрэх тусам улам эрч хүчтэй, улам үр бүтээлтэй ажиллах чадвартай болдог. Уншигч Та дараах талархлын үгсийг сэтгэлдээ бясалган байж уншаарай.
1. Аав, ээж минь надад амьдралыг өгсөнд би талархаж байна
2. Багш нар минь надад авьяас билиг өгсөнд би талархаж байна
3. Хань минь надад итгэл өгсөнд би талархаж байна
4. Анд найзууд минь надад нөхөрлөлийг өгсөнд би талархаж байна
5. Би хүрээлэн байгаа орчин, хөлс хөдөлмөр шингэсэн эд баялагтаа талархаж байна
6. Бусдад талархал илэрхийлэх боломж олдсонд талархаж байна
7. Эргэн тойронд минь байгаа бүхэн надад юу өгсөн билээ гэж асуухгүй. Харин би тэдний төлөө юу хийлээ гэж өөрөөсөө асууна
8. Би өөртөө байгаа бүхнээ хайрлан хамгаалах болно. Энэ бүхнийг алдсан хойноо үнэ цэнийг нь мэдэрч харамсана гэдэг байж боломгүй асуудал
9.Надад тусалж байсан бүх хүнд талархаж байна.

No comments:

Post a Comment