Friday, December 11, 2009

Би нууц амраг болсон




Би ерөөсөө зохиогоогүй үнэнээ л бичсэн минь энэ. Тийм ээ, бид тэднийг хуурч байгаа муу хүмүүс. Нууцаар жаргаж байгаа тийм л хүмүүс. Миний хувьд би найз залуутайгаа байхдаа сайхан байж чаддаггүй юм өө. Уучлаарай, зүгээр л тэр надад таалагддаггүй. Уйтгартай яриатай бас хэт оффис. Надад энэ байдал нь таалагддаггүй юм. Би түүнээс харилцаагаа таслахыг хүсдэг ч болдоггүй. Намайг яаж ч муухай аашилж байсан уурлахгүй, уучилж өнгөрөөгөөд байдаг. Сонин байгаа биз? Гэхдээ ойрноос би түүнээс холдож байгаа.


Нэгэнт таалагддаггүй юм чинь салсан нь дээр биз. Би түүнтэй байхыг үнэхээр хүсэхгүй байна. Хамаг юмаа тоочоод бичээд байгаагийн учир нь би учиргүй өөрийн амьдралаа бусдад нээгээд дэлгээд байгаа юм шиг хэрнээ бас л нууцлаг шүү дээ. Хэн ч бид хоёрыг ингэж явааг мэдэхгүй. Зүгээр л би бичмээр санагдаад бичдэгийн. Бичсэн бичиглэлийг минь хараад тэр л байна даа гээд танихгүй нь лав байх аа тийм үү? Яагаад ер нь өөрт тохиолдсон явдлаа бичиж болохгүй гэж?
Миний энэ явдалд ихэнх хүмүүс шүүмжлэлтэй хандана гэдгийг би мэднэ. Гэхдээ нүүрэн дээрээ заваан, балиар, хүний үнэргүй тэнэг гэх ч үнэндээ бол бүгдээрэнд нь иймэрхүү санаандгүй нууцлаг зүйл тохиолдоход дуртай л байдаг байхгүй юу. Амьдралд олон сайхан амт байдгийн нэг нь энэ нууцлаг амт ...
Үргэлжлэл байгаа... 

No comments:

Post a Comment